SAFARI









Safari var verkligen hur häftigt som helst. Det var något fel med min kamera under alla dagarna (bra där johanna, men den gör så ibland, tror att jag har fixat den nu) men jag fick låna Carolines digitalkamera så jag har lite bilder i alla fall, Och går ni in på oohafrica.blogspot.com så finns det fler och bättre! Anyways, det var grymt, vi såg massa djur, sov i tält och åt sjukt god mat. Vi hade med oss en guide/chaufför och en kock överallt och så satte vi upp tältet på nya stället varje natt. En natt vaknade vi av lejonvrål, en kväll kom en elefant in på campingområdet och åt upp ett sällskaps frukost och en natt var det så kallt att man inte kunde röra sig en millimeter när man väl hade bäddat in sig ordentligen. Vi hade i alla fall jättekul!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0