MRUNGO

 
På helgerna här brukar vi alltid åka på någon utflykt. Förra söndagen var vi i Mrungo och badade i vattenfall, fick en guidad tur i en liten pygme-by, gick i (typ) djungel och kröp i en jätteliten, jätteläskig grotta med fladdermöss.  Så bra dag! Denna helgen hade vi Awesome Friday i fredags för att fira att Sus och Fie, två danska tjejer, var hemma igen efter att ha bestigit Kiliminjaro (är så imponerad!!!). Vi är sju svenskar på hostelet just nu och vi fixade en 5-kamp i fredags som blev hur rolig som helst och sen gick vi ut. I lördags åkte jag, Josefine, Jacob och Johanna till Arusha som är en lite större stad två timmar härifrån för att gå på Massai-marknad. Arusha är inte alls lika mysigt som Moshi men det var kul att se och marknaden var jättebra, men jag tog inte med mig kameran för det är så sjukt hög stöldrisk där. Och idag har vi bara legat vid poolen hela dagen. Nu sover hela hostelet så jag ska också lägga mig tänkte jag. Det tar typ hundra år att ladda upp bilder men nästa gång kommer det lite från skolan som jag är med och bygger på tisdag, onsdag och torsdagar. Natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill också bada i vattenfallet!
Mina elever hälsar att de vill att du själv ska vara med på ngn bild. Helst från skolan. Kram

2012-09-24 @ 20:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0