JAG LEVER

Har verkligen kastats in i allting här och inte riktigt fattat att jag är i Afrika än tror jag. Safarit var hur grymt som helst!!! Nu har jag börjat bo in mig på hostelet lite, jättemysigt! Delar rum med en svensk tjej, en amerikansk tjej och en australiensisk kille. Jag tror att vi är runt 25 personer som bor här, men just nu är det många som åker och kommer och eftersom jag kom sent på kvällen och åkte tidigt på morgonen så har jag inte riktgit koll på allt ännu. Imorgon ska jag fixa eget internet och ett tanzania-nummer. Och så är imorgon första dagen på barnhemmet! Nu ska jag lägga mig i solen och försöka få lite färg, det går jättelångsamt eftersom det fortfarande är vinter här... KRAM

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad HÄRLIGT att du lever. Undrade nästan där ett tag vart du tagit vägen! Puss vi hörs snart!

2012-09-11 @ 07:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0