13 SEPTEMBER

Hej fina. 

Jag har fortfarande träningsvärk efter att ha byggt en dörr, grävt hål, hackat sönder stenar och burit stolpar i måndags. Och jag har konstiga röda bett/utslag i pannan. Annars är allt bra! I måndags var jag på Kili Kids, projektet där jag egentligen skulle jobba, men där planterar och bygger man mest och leker med barnen en liten stund på eftermiddagen när dom är hemma från skolan, så jag kände att det inte riktigt var min grej. Så nu har jag varit på ett annat projekt i två dagar istället, Kili Young Girls In Need, en förberedelseskola med 80 barn från två till sju år. Världens gulligaste!! Så jag hoppas att jag får stanna där. 

Det är väldigt många som åker hem och många nya som kommer till Hostelet nu så igår var vi ute och åt alla tillsammans, för att säga hej och hejdå typ. Vi fick asgod mat, en afrikansk trum- och dansuppvisning och så var vi tvungna att dansa själva också såklart. Det var kul!! Lovar lite mer bilder härifrån och på söta barn såklart. Men nu ska jag sova, imorgon är det art- and sports-day så vi ska måla med fingerfärg och leka lekar med 80 barn, blir kul! 

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0